Dárkové a reklamní předměty

Každý rok a někdy i častěji se trápíte rozhodováním jaké reklamní dárky nebo dárkové předměty pro svoji firmu zvolit? Listujete tlustým katalogem a vybíráte? Nejste sami, dělá to většina firem a postihuje to i reklamní agentury, které je nabízejí.

Příjďte k nám a budeme se trápit za Vás. Pokud Vám vyhovuje tlustý katalog reklamních předmětů, odnesete si jich od nás 10 různých a ještě tipy na které stránky se nemáte zapomenout podívat.

Pokud už katalogy nechcete, probereme s Vámi Vaše podnikání, obor, název společnosti, cílovou skupinu pro Vaše dárky a dáme Vám originální návrhy co použít. Vždy doporučujeme, aby dárek měl pro obdarovaného nějakou přidanou hodnotu, aby jej použil anebo si jej alespoň vzal domů. A pokud najdeme nějaký vztah dárku a Vás, máme ještě větší radost.

Reklamní dárky mohou být k různým příležitostem, mohou být stálé, aby při zdařilém jednání jste měli pro co sáhnout do "šuplíku" a dárkem poděkovat, mohou sloužit jako odměny pro věrnostní programy, dary do tombol na soutěže... A my Vám pomůžeme to vše vyhodnotit a navrhnout.

Kromě výběru dárků Vám samozřejmě zajistíme jejich nákup, potisk, balení a případně i distribuci za co nejvýhodnější ceny.

Stejně jako Vy rádi dostáváte dárky, tak i Vaši klienti mají radost z pěkného dárku. Ale všichni víme, že vybírat dárek, třeba i jen pro manželku k narozeninám, je rok od roku čím dál těžší Mrkající


Jako příklad bych uvedl jeden reklamní předmět, který jsme navrhli v roce 2006 paní Boženě Sekaninové, tehdejší místostarostce města Prostějova, když kandidovala do Senátu PČR.

Když tedy Sekaninová, tak jsme jako reklamní předmět zvolili sáček koření na přípravu SEKANÉ. Obyčejný sáček, s jednoduchým (levným) potiskem, který se rozdával během kontaktní kampaně téměř každému, koho kandidátka oslovila.

 koření sekaninová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Celkem se tohoto reklamního dárku rozdalo téměř 10.000 ks a protože většina kdo jej obdržel jej někam předal (muž doma manželce, žena informovala manžela z čeho je dnes uvařená sekaná, teenager rodičům atd.), tak se diskuse o kandidátce Sekaninové dostala k dalším tisícům lidí i bez nutnosti její přítomnosti. Senátní volby v roce 2006 vyhrála a pravděpodobně i tento reklamní předmět měl na tom svou velkou roli.

Za 6 let senátorka Sekaninová obhajovala mandát v Senátu PČR a během kampaně se jí řada lidí ptala, jestli má zase to dobré koření... Takže jsme na poslední chvíli během běžící volební kampaně objednávali a potiskávali další sáčky s kořením a paní Sekaninová byla zvolena dalších 6 let senátorkou.

  Proč právě deštník jako reklamní předmět? 1) Je to praktický předmět, který používá téměř každý 2) Díky svému rozměru nabízí deštník velkou reklamní plochu, která je navíc mobilní a dobře viditelná 3) Deštník s decentním označením zároveň slouží jako módní doplněk, který navíc podrtrhuje styl osobnosti 4) Deštník je dárek s dlouhotrvajícím reklamním efektem Deštníky se vyznačují vysokou kvalitou, a josu vyrobeny tak, aby sloužily spolehlivě po dlouhou dobu. Proto je většina našich produktů vybavena větruodolnou konstrukcí. Nabízíme možnost reklamního potisku na deštníky značek Fulton London, Fare, Minimax a Falcone. Můžete si u nás objednat libovolné množství a samozřejmostí jsou i kusové odběry. Nabídku produktů je možno shlédnout na adrese: www.reklamadodeste.cz   V případě Vašeho zájmu o objednávku se na nás obraťte telefonicky či mailem. ... více