Interiérová reklama

V této kategorii nabízíme opravdu hodně možností, např. reklamní plochy  v nákupních centrech, zdravotnických zařízeních, ve školách, restauracích, sportovních zařízeních, fitness centrech, na úřadech, v kinech a to v různých podobách jako jsou letáky, plakáty, závěsná reklama, podlahová grafika, volně stojící panely, ozvučené videoplochy, digitální obrazovky atd.

Hlavním požadavkem interiérové reklamy je zajímavý design, provedení, dynamické osvětlení a originalita.

Reklama musí mít nápad a zaujmout zákazníka, dáváme zde prostor detailu a tvaru.

Kouzlo tkví v navržených materiálech.  Existuje nepřeberná škála různých variant, tloušťek a barevností plexiskel nebo plastů, kovových materiálů (převážně hliník), dřeva nebo jeho imitace, translucentních PVC fólií a v neposlední řadě samozřejmě LED osvětlení, neboť  velmi výrazně roste obliba i světelné reklamy v interiérových aplikacích, i přes to, že vždy bývala doménou exteriérů.

Jedná se o velmi efektivní, výraznou a velmi dobře viditelnou variantu zviditelnění.

 

 - pronájem interiérových ploch o formátu 70x100 cm (umístěné v nákupních centrech, zdravotnických zařízeních, ve školách, restauracích, sportovních zařízeních, fitness centrech, na úřadech, v kinech,..) 

 

Vnitřní systémy slouží k podávání informací o základní organizační struktuře daného objektu a k orientaci v něm.

 

Jde o reklamu - spoty, které jsou pouštěny v hodinové smyčce na obrazovkách přímo ve zdravotnických zařízeních.

 

- můžete se po ní procházet křížem krážem a neublížíte jí. Potkáte se s ní mezi regály v supermarketu, v prodejně automobilů, naviguje vás na zemi oblíbeného obchodu s nábytkem, ve vestibulu metra, na podhledech schodů.

Může být barevná, transparentní nebo z protiskluzového lamina s tvarovým ořezem.

Podlahová grafika může být umístěná v interiéru i v exteriéru, kde životnost závisí na stavu, typu povrchu a podmínkách provozu grafiky.

 

  • Ozvučené videoplochy, digitální obrazovky